Like sunshine on a rainy day


Det är torsdag eftermiddag här i staterna.. eller klockan är faktiskt halv sex. Så den är mer kväll, men i alla fall det har varit en bra dag, jag och Louise skulle egentligen åkt skidor, men vädret var inte på topp och inte vi heller. Så vi passade på att göra lite andra saker, så som att klippa min lugg! hahah. Just nu laddar vi för kvällen, det blir att testa på kareoken på Lobar igen, undra om vi kommer att kunna hålla oss från scenen denna gången? hm..

Nu är mammis födelsedag över också, hoppas den varit kanon, lät som att ni hade det toppen när jag pratade med er tidigare i alla fall! Jag vill också äta oxfilé! Fast jag äter iof en massa annat gottit här, så jag ska absolut inte gnälla.


NÄ, nog med blogg.. nu ska jag göra mig snygg och ta mig ett (?) glas vin!




PUSS!


Kommentarer
Postat av: mickis prickis

den där mössan får mig nästan att vilja äta upp dig. bara så att du veeet det! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback