Skinny love


Hela familjen Bremander är på plats i CB. Louise och jag välkommnade dom i lördags genom att ta dom på rundtur i byn och avslutade med en god middag, även söndagen tillbringades med dom då faster och farbor bjöd på steak här hemma. Idag har Louise varit i Gunnison med la familla och jag har varit hundvakt åt lilla Cassie. Nu är Louise på bio med pappa Staffan och syster Hanna, jag var alldeles för trött för att joina, så jag stannade hemma med faster och farbror och kollade Djävulen bär prada och åt tacos. YUMMIE. Men imorgon ska vi allihopan ut i backen! I LIKE! annars så flyter allting på kanoners här, och om 5 dagar åker vi till NY! wopidododood.





PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Louise

CRAZYYYY BANANAS! :D :D :D :D Love you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback