Wait til you see my smile


Tog ledigt från allt skidåkande idag, så lollo åkte ut med sin familj och jag låg hemma och sov istället. haha! Senare åkte jag och faster ner till stan och gick och kollade lite, för att sedan avslutade dagen med ybergod mat på Djangos. Jättemysig dag! Nu kollar jag lite på hotell på alla ställen vi ska till, vi måste boka allt ikväll och packa!

WELL, imorgon blir det backen hela dagen sen kommer Fam.Bremander hit på kyckling och sedan blir det en sista utgång i CB innan NYC för min och loy's del. WIHO.


Saknar er där hemma mina fina!




PUSS!


Kommentarer
Postat av: Dad

Man blir onekligen lite avundsjuk.... Sjukt mysigt ni har det

2010-02-12 @ 10:33:05
Postat av: Anonym

Så härligt det låter.

Ha det så bra i New York nu sötnosar.

Glöm inte Mojitos på Coffee shop ;)

Puss

2010-02-12 @ 12:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback