We're in LA!



Senast jag skrev sa var vi i NYC, nu ar vi i LA. Sa har hunnit med San diego ocksa, vilket var en vadligt mysig liten stad.. Det blev bade shopping, zoo, god mat och en snabb visit pa sjukan. Men som sagt nu ar vi i Los Angeles, kom fram i gar runt 4-tiden, lagom trotta sa vi tog oss en liten powernap, och vaknade inte forrns det blivit morkt ute, sa det blev bara att leta restaurant nar vi vaknade, norsk lax och potatismos. YUMMIE, sen tillbaka till hotellet och sova for att vara pigga idag, for nu ska vi till Hollywood! Wooohhooo..


Vi hors nar vi hors,
hoppas att ni mar bra dar hemma!

PUSSS!


Kommentarer
Postat av: pauline

vaddå sjukan? mans kriver inte bara så!?? fattar du väl!? :)

2010-02-23 @ 18:40:42
Postat av: Pauline

haha, forlat mig P! jag forklara det for dig sen, inget allvarligt! :) Pussss!

Postat av: amelie

Ni verkar ha det toppen där borta njut ordentligt!

Tänkte kolla med dig vem som fixat din fina blogg? Den är riktigt snygg :)

2010-03-02 @ 22:50:39
Postat av: Till Amelie

Hej Amelie!

Tack, det är faktiskt min kära vän och reskamrat Louise som fixat den så snygg,du kan kika in på hennes blogg här; www.loyuise.blogg.se

Ha det fint! :)

2010-03-03 @ 05:49:31
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback