AMAZING


Godkväll,

Nu är klockan halv sex på kvällen här i staterna. Vi har nästan precis kommit hem från en lång dag i backen. Vår första dag i backen också, det var en väldigt lyckad sådan. Jätteroligt! Louise åkte bräda, som hon är feting grym på och jag åkte skidor för andra gången i mitt liv, men till min förvåning så lyckades jag faktiskt muy bien :) wiho! Så efter en månad här, så jag nog kunna åka baklänges..eller? hahahaha! nä!

nu sitter vi i alla fall här båda två, ganska utmattade och nöjda över dagen, och inväntar ännu en god middag, STEAK idag med men alá Richard (min farbror), mhm.. ska bli så gott! Sen ska vi bara chillidilla och pimpa lollos nyinköpta bräda. Imorgon bär det av till Grand Junction och sedan blir det kalasade och reggaekväll nere i byn, ska bli najs!











jag saknar mina fjottlisar och mina fina föräldrar! Men ni är med mig hela tiden!





PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback