Life is,life is, life is good





Okej. hade skrivit en massa både om gårdagen och dagen, men så ville blogg givetvis inte sammarbeta med mig. SÅ, jag orkar inte skriva ett nytt. Tar det lite snabbt istället, jag och Loy var ute hela dagen i backen igår, till en början var det lite slirigt.. det har ju snöat väldigt mycket här så det var lite kämpigt, men efter några åk så blev det bara roligare och roligare! Sen när vi kom hem gick vi ut och åt med fastern på Djangos, mycket mysigt!
Idag har vi dock inte åkt något, utan varit hundvakt åt lilla Cassie, stått för kvällsmaten, det blev köttbullar, potatismos och brunsås! Min kusse Justin är på besök från Boulder, så även han fick smaka den utsökta måltiden..;) 
Imorgon ska vi i alla fall åka igen, och på tosdag bli det att följa med Justin till hans lya i Boulder för några dagar, ska bli skoj!


Hoppas att allt är bra med er där hemma!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: John Travolta

Lie is as good as it gets... believe me

2010-01-26 @ 22:59:00
Postat av: sandra

Ohh, man blir lätt avis på er... Ni har ju det underbart!



NJUT NJUT NJUT!



puss min fina L

2010-01-27 @ 14:46:06
Postat av: Carin

Söta som sockervadd.....

2010-01-27 @ 23:24:07
Postat av: Till Sandra!

ja, här är verkligen underbart söta sandra! :))

hoppas att allt är bra med dig! Vi får ta tag i promenaden med våra vovvsingar när jag är back in strawtown!



PUSS!

Postat av: sandra

det ska vi absolut göra! sköt om er nu, puss!

2010-01-29 @ 11:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback