GODMORGON!



HEJHOPP!

Här sitter jag och klockan är bara 08.15 på morgonen. Vaknar tidigt här serru! Eller jag vaknade faktiskt av att min söta mammi ringde och sen kunde jag inte somna om, men de gör ingenting för det är underbart att bara höra hennes röst! :) Idag är inte dock inte en lika solig dag har i CB som det varit föregående dagarna, men solen tittar fram lite i alla fall, tror att det ska snöa lite idag och sen ska det vara sol imorgon igen! JIPPIE. för då ska vi åka skidooooor! Igår var vi i Gunnison, lollo fick testa på att flyga flygplan med min farbror. Hon tyckte det var cooooolt! and it is. Sen käkade vi sjukt goda hamburgare och gick och kollade hur det såg ut på western state collage, där min faster undervisar. Kvällen var lugn, kollade film och chillade. Idag ska vi ta foto till våra skipassaes och sen får vi se vad dagen utvisar!

Nu ska jag nog hoppa in i en dusch och sedan käka frulle!






TALK TO YOU LATER!


Kommentarer
Postat av: Louise

AOOOO, min lilla solisstrålis!

Postat av: Hanna

Hej sötnosar!

Underbart härligt att följa er! Så härliga bilder.

Njut och lev livet tjejer!

Kram Hanna

2010-01-15 @ 09:10:10
Postat av: bells from london

Sötare vän får man leta efter! MISS YOU HUN! <3

2010-01-18 @ 00:37:04
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback