Here we go again



Hoppas att ni gillar bilder, för här kommer ännu mer. Lite från i veckan och idag!



Louise är en linslus..söt sådan!


Vi hade tråkigt i väntan på bussen, så tha camera åkte såklart fram


egopic och jag har på mig min favvo mössa som jag fått av min fina mamma!



Louise fick köpa en bräda, för de har icke säsongsuthyrning här! Men det grejjade vi bra.



Jag köpte dock ingen bräda, utan mat och en tishaaaa


VI HAR DET SJUKT BRA, min bästa vän och jag!


Ikväll ska vi som sagt ut, det är reaggekväll på ett ställe som heter Lobar här nere i stan. Dock är det 21 + som det är på alla ställen här i staterna, men alla peps vi snackat med har sagt att det ska vara ganska lungt, men man vet ju aldrig. Så cross you fingers! Nu ska vi i alla fall snarre ner och käka och dricka lite vin!



Kommentarer
Postat av: Bella/ Isabelle

Avis jag blir, ser sjukt härligt ut :) Hoppas att allt är bra med er. Puss

2010-01-17 @ 14:28:26
Postat av: sandra

Kanonbilder verkligen ;-)

Du är såååå snygg i håret stumpan.



Ha det bäst, puss!

2010-01-27 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback