NEW YORK BOKAT!

Vi har fullt upp här i staterna, och igår var det som sagt kareoke night at Lobar.. Inte lika mycket folk som i lördags, men kul var det! Jag och Louise hade lovat varann innan att inte sjunga, haaha, men efter några shotar så stod vi där uppe! Kings of leon - Sex on fire blev låtvalet, hur det lät vill jag inte ens tänka på! MEN det är ännu ett minne och en GREAT kväll! Idag har vi bara chillat, och bokat biljetterna till NY, vi åker härifrån den 14 februari. Ska bli sjukt roligt!


Jag uppdaterar er mer imorgon, nu är det sängen som väntar för imorgon ska vi upp tidigt och åka lite puder!




PUSS!


Kommentarer
Postat av: Louise

Love you, min favi! <3

Postat av: Dad

Grym bild!!!!!!!!!!!

2010-01-25 @ 08:42:22
Postat av: Hanna

New York!! Gud vad härligt tjejer. Ni måste gå till Coffeeshop vid Union Square och dricka Mojitos ;))

Ta hand om er och ha det underbart.

Kram

2010-01-25 @ 13:19:26
Postat av: Micki

SÅ SÖÖÖÖÖTA!!!!

2010-01-25 @ 22:02:40
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback