Big Hair on Elk


Okej. Ikväll är jag stolt över att jag inte är hemma i svedala utan befinner mig tusen mil därifrån. Jag menar, hur kan ni svenska folket rösta vidare Anna Bergendahl från melodifestivalen? jag hänger inte med alls. Hur sjukt tråkig låt som helst, jag hade ju mycket hellre sett att Salem al fakir, Ola eller tom Eric Saade röstats vidare då. Hade ju i alla fall varit något snyggt att titta på! Men nej, vad ska man förvänta sig.. Förra året var ju inte precis något hit det heller.

WELL WELL, jag och min lilla loppa ska i alla fall bege oss ner down town nu och kolla på massa snygga killar som åker snöbräda och tävlar om vem som kan hoppa högst, kan nog bli skoj. Efter det blir det god mat,vin och lite kalasande på lobar. Tummen upp för det!

Ni får ha en trevlig lördagskväll,
hörs snart igen!




Kommentarer
Postat av: pauline

VAAAA? salem al fakir? aaaaaaaaaaaaaasdålig låt enligt palle. :) och anna var ju så värdig! haha,,, jag som för en gångs skull gillade låten som vann.. haha.. vad tokigt olika man kan tycka!

dessutom sjunger ju anna till mig!

: this is MY time, my friend

this is MY time to stand



och det ÄR det!! :)

2010-03-14 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback