Dreaming out loud


Efter att ha lämnat en ganska så jobbig föregående vecka och helg bakom mig fylld med sjukdom, så tar jag nu nya kliv in på denna vecka. Förhoppningsvis med friska och pigga tag, för sjuk vill jag baskemej inte vara mer! Dock är jag en massa erferenheter rikare, såsom att gå till doktorn i USA, check.
I alla fall, i dag på min friska dag har Louise och jag färgat mitt hår, och nu ikväll har vi varit ute och ätit med min fina faster på Avalanche, mycket mycket trevligt!

Imorgon är det vi som står för maten här hemma, vi ska laga något riktigt gott och dricka vin! En riktigt myskväll så att säga.

Hoppas ni mår bra mina fina,
Vi hörs snart igen!



Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi, du är inget pucko, brynan! Du är en av de smartaste personerna jag vet :) promise! Puss, I love you <3

Postat av: Louise

Linnea es la mejor ;)

2010-03-11 @ 01:39:36
URL: http://loyuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback