I was definitely made for these times


Igår var det party, sista lördagen här i CB som sagt. Det blev en mycket lyckad kväll, jag och loy förfestade lite här hemma innan vi knallade ner mot staden. Vi drack billig öl och dansade oss varma inne på the talk of the town tills det var dags att ge sig ut i kylan för att få tag i en "taxi", vi stötte på några goa snubbar som höll oss sällskap tills den vita bussen äntligen kom. Egentligen skulle det blivit efterfest, men vi föredrog att få skjuts hem istället för att behöva gå hem senare och förfrysa.

Idag har vi solat och bara chillat, och ätit baby back ribs som Richard hade gjort. Sista måltiden alla fyra för imorgon beger sig farbror tillbaka till Texas. Nu sitter jag och min fina vän här med varsin dator och snackar massa strunt, ska nog snart nana för att vakna pigga och goa imrogon, gäller att ta vara på vartenda dag vi har kvar här nu. På lördag börjar vår resa hemmåt!

Hörs snart igen,
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Louise

AAAH, jag älskar dig min vän! <3

Postat av: Madeleine

Jag röstar fem på din bikini. Hoppas du kan rösta tillbaka! :)

2010-03-31 @ 00:38:52
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback