True Colors

WEOP. Tänkte bara skriva en liten snabbis här, för snart ska Karin, loy och jag kila ner till stan och äta på kära Slogars. Åh, det kurrar i min mage bara jag tänker på det, haha! Idag har vi haft en städdag, dammsugit hela övervåningen och städat vårt rum, tvättat ännu mer och packat lite till. Nu känns det verkligen, det är nära. Snart står vi på kastrup. Hjälp.. samtidigt som jag hoppar av lycka av tanken på att få se min familj, släkt och alla vänner igen så ska det bli jättesvårt att lämna min fina faster och Cassie såklart.. och ja.. mitt liv som jag haft i tre månader.


Jag förra veckan halvt drogad kl åtta på morgonen, men redo för en grym dag i backen!


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Louise

OCH så jeffla snygg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback