Happiness




Klockan är sent som vanligt när jag och loy ska lägga oss, och då har vi bara lagt oss också. Nu ska ska vi ligga och snacka i en timma eller så som vi alltid gör. hahah, men vi fixar det! Har ingen tid att gå upp till imrogon, då det ska snöa hela dagen så det blir antagligen ingen skidåkning för vår del..eller solning för del delen! Trist! Men vi har bokat söndagen för solning, och tisdagen för skidåkning, så allt blir nog perfa. Imorgon blir det dock vår sista utgång här i CB, galet! Tiden har bara sprungit förbi oss, och vi har hunnit med så sjukt mycket, och sett en massa! åh. jag har så mycket att berätta för er vänner!

Nä, nu kommer min fina vän så nu ska jag sluta babbla här.
Hoppas ni alla mår kalas i det fina vädret i halmstaden, jag saknar er!
PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: Louise

ÅÅÅÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG!!!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback