Keep on walking

Ni får lite bilder från Arizona ikväll, då vi åkte till Grand Canyon och Sedona. Grand Canyon var verkligen en upplevelse och Sedona var mysigt och väldigt varmt!
Nu ska vi snart sova, imorgon väntar ännu mer packning och städning av vårt rum. På kvällen blir det att äta på Slogars igen, som förövrigt är SJUKT gott. 


Min fina faster och Farbror i Grand Canyon


Grand Canyon


Bästa vän, jag och söta Cassie


Sedona


FINA Louise!


Dagen då vi var i Sedona var det 28 grader, det tackade vi inte nej till!


Kusin Justin och moi in Sedona

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag älskar dig, min fina fina vän!

Postat av: ella

linnea, du ar skitsnygg i haret! var bara tvungen att saga det! skot om dej o ha en fortsatt toppen resa!!

2010-04-03 @ 01:14:33
URL: http://www.ssevenmonths,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback