Vänskap är tråden som knyter hjärtan samman


Louise Bremander, är är mycket viktigt liten tjej som kom in i mitt liv i början av 7:an och valt att stanna. Hon har kommit att bli min bästa vän. En vän som jag aldrig kommer att släppa, en vän som alltid finns där, som ingenting är pinsamt för.En vän som jag kan kissa ner mig av skratt med och en vän som sitter jämte mig en hel natt när jag skriker av smärta! Jag älskar dig bästis!

Jag är så glad att vi har gjort denna resan tillsammans, vi har haft sjukt roligt, och vi har massa roligt framför oss innan vår hemfärd till SWE väntar.

TACK också min underbara faster för all hjälp igår, du är guld värd! ♥









Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, finastefinaste vän! Det går inte att förklara hur mycket du betyder för mig, mitt liv vore en stor röra och kaloppskebab utan dig!!!!!! Du och jag är sånna där som är föralltid, jag älskar dig en masse <3 L+L!

Postat av: Micki

Söta ni är tjejer!

Vad var det som hände?? Migränskitapa?



<3

2010-03-10 @ 16:55:42
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback