Min helg i ord

Jag har haft en kanonhelg. Fredagen var lugn, med god mat idoltittande och mys. Lördagen blev det en tur till Ikea och väla med mamma och pappa för att inhandla lite nya prylar till mitt rum. Fick med mig en hel del hem faktiskt! framförallt de efterlängtade vita galgarna. På kvällen blev det party hos Nils med Emelie och jocke och lite annat gott folk. Sedan avslutade vi kvällen med att gå och skaka lite rumpa på morfars. Mycket bra kväll! Igår blev det inte många knop gjorda, eller inte på dagen i alla fall. På kvällen däremot tog jag tag i mitt rum och fixade i ordning och hängde upp mina kläder på de nya galgarna! så fint så.

hade inte med mig några kamera, så finns inga bilder. Förrutom denna på Emelie och mig som togs i all hast med min lilla mobil. Just smile!





Tack för en grym helg mina godbitar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

i like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback