Best friends


Ligger här och tittar tillbaka på en massa USA-bilder sen Louise och min tripp dit i januari månad. Jag blir alltid lika sentimental när jag tittar på dem, för jag kommer ihåg hur jäkla roligt vi hade, hur mycket vi upplevde och allt vi lärde oss om varann. Om Louise var min bästa vän innan vi åkte, så blev hon definitivt min soulmate under resans gång. För det finns inget den kvinnan inte vet om mig, alla mina goda sidor likaså de dåliga. Min bästa vän, i vått och i torrt!
 
En resa på tre månaders tid, som kommer att finnas i mitt minne hela livet!
 



Kommentarer
Postat av: Louise

Har jag varldens finaste van eller har jag varldens finaste van????? AAAAAAH JAG ALSKAR OCH SAKNAR DIG SA DET GOR ONT!!!!!!!!!! <3 Ses om tre veckor alskling!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback