A new day is born


Solen skiner, blandat med en massa moln. Man kan nästan säga att hösten är här, om man tänker på gårdagens väder, duggregn och blåst. USCH! Om det ska vara sånt väder hela hösten, så vill jag då inte ha någon HÖST. Men sol och frisk luft, det går bra!

Veckorna bara rullar förbi, och det händer en massa saker i mitt liv just nu. Massa nytt, och massa kul! I like. Igår var jag i Jönköping, mysigt stad om man bortser från det äckliga vädret. Var på kurs för ES Maker på förmiddagen, och träffade sedan Bea för en fika och för att få en lite guide i stan. Mysigt! Fick med mig världens mysigaste tröja hem, kommer att användas flitigt i höst!

nä, nu ska jag plocka upp disken och sedan åka in till stan med mamma. Inget jobb idag, inte! Ikväll får  vi se vad som händer och sker!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback