I rymden finns inga känslor


Då var det måndag, och slut på helgen. Min helg har varit bra, fast den inte tog mig längre än till soffan, i alla fall i lördags. Men det var skönt och behövdes! Bara slappa, och ha egentid. Ebba svängde förbi en stund på kvällen också för att visa mig hennes nya lya, finfin! Men mycket mer händelserik  blev inte lördagen. Söndagen, däremot var lite mer händelserik, mysig. Mamma och jag tog en långpromenad med vovvsingen och sedan åt vi hela familjen god mat, senare på kvällen gick jag och lollo på bio, I rymden finns det inga känslor. Den var skitrolig, se den!

Mycket mer bestod inte min helg utav, men denna helgen behövdes verkligen. En helg utan partaj, även fast jag var jäkligt sugen i lördags, haha. Jag vet inte men jag blir alltid det på lördagen! det är precis som om att lördagen ska vara fest! Men, ja. vi får se vad veckan och helgen bjuder på!

Hoppas ni haft en bra helg,
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback