It's a beutiful day


Gårdagen blev jättemysig. Loy kom hit, och så kilade vi in till staden. Fick inte med oss något hem tyvärr, men hittade en del! Vi åt gott, på donkan såklart. Är man akuthungrig, så är det skönt att har lilla donken ibland. Efter staden kilade vi hem till mig och bara chillade en stund, lollo lekte med sin iphone 4 lite! hahaa.

Senare så gick jag rakt över gatan för att säga hejdå till min kära granna/sis/bästa vän som ska lämna mig för att åka ut och tågluffa i en månad med Lovisa! Galet så roligt ni kommer att ha det tjejer, men också galet som jag kommer att sakna dig! men en månad går snabbt.

Nu, ska jag gå upp, och sedan dra till jobbet. Idag är det fredag, underbart! HELG.
Vi hörs sen,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback