Lördag


Idag är det lördag, min favoritdag på hela långa veckan! Lördag är en mysig dag, man får sova hur länge man vill, och göra precis vad man vill, lördagen är ledig. Förra lördagen, så ringde bellisen och väckte mig och vi drog och kollade på hennes Daniel som spelade hockey med sitt korplag, i arenahallen. Sen blev det en snabbis på stan och ett avslut av eftermiddagen med thaimat! så himla mysigt. På kvällen var det såklart kalajs!

Men denna lördagen är det ingen bellibus som ringer och väcker mig, nej.. för hon befinner sig just nu i denna sekund i Tyskland, för att sedan ge sig ut i Europa ju! blä. Jag saknar dig redan, sis! Men en månad går snabbt ♥

Nu ska jag käka frulle, sen får jag se vad denna lördagen tar mig!
CIAO!


Sis och jag på afterbeachen i somras

Kommentarer
Postat av: bell

åh finis! jag saknar dig med! JÄTTE MYCKET, du är bäst <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback