Poweryoga


Tillbaka på jobbet efter en god lunch på stan med Frida, Pasta med bacon blev det. Riktigt smarrigt, varför åt jag inte mer?! dumma macka som låg i magen och förstörde min aptit. haha. Så nu är det bara att jobba,jobba,jobba ända tills klockan slår halv fem, för då ska jag hoppa i träningskläderna och gå ner till form. Där ska jag för första gången i mitt liv träna poweryoga, så cross your fingers! Lite pirrig är jag allt, men det går nog bra! ;)


Ikväll blir det mys och snack i Ebbas lya!
Vi hörs,
PUSS!



det var ju ett tag sen man gick ner i brygga så att säga..


Kommentarer
Postat av: challe

gumman jag hoppas att de gick bra med yogan! Du fick äntligen börja!! superkul för dig!! :)Tror att du va superduktigt!du klarade de säkert galant! uppdatera mera ! love you

Postat av: Louise

Du ar sa duktig alskling! Teach me some nar jag kommer hem?? :D LOVE YOU

2010-09-25 @ 16:46:51
URL: http://loyuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback