Snabbis


Poweryogan gick jättebra, dock så var det mycket jobbigare än vad jag tänkt mig. Och när jag vaknade upp i fredags, så kunde jag knappt röra mig, och haltade mig igenom dagen. Men sen så är jag ju inte så rutinerad på det här med att träna heller! haha. Men sjukt bra pass, och det är kul med mycket styrka och vighet :)

Helgen, har bjudit på en lugn fredag, älskar det. Bara äta god mat, och slappa framför idol. Lördagen däremot, var det mys med mamma på dagen, och sedan förpärla hos Ebba. Eller förpärlan blev till att vi stannade där tills halv fyra på morgonen, stack bara ner på stan en halvtimme och kollade läget, för att sedan återvända till hennes mysiga crib för efterfest. Mycket trevlig kväll!

Måndag igen, inte lika kul dock. Regnig dag igen, jag måste verkligen köpa mig ett par fina gummistövlar. Rosa helst! Men jobbet är igång igen, har en del som händer denna veckan, så den kommer nog gå snabbt. Snart fredag igen ;)

OCH, jo jusd. Såklart röstade jag igår med! Är glad för alliansens skull, Reinfeldt har skött det mycket bra tidigare fyra år, och tror att han kommer fixa det galant i fyra år till. Dock, sjukt besviken att SD kommit med i riksdagen, förstår inte att folk kan lägga sin röst på dem.

Nu är min tio minuters "rast" slut, och jag slutar om en halvtimme! underbart.
PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback