Världens sötaste gris

Jobbdagen rullar på, och klockan närmar sig strax halv fem, och jag SLUTAR! wopa. Men dagen har faktiskt gått hyffsat snabbt, Hanna och jag lyxade till vår lunch och åt god pasta med kyckling och bacon på Roberts. Yummie. Sedan har det bara varit att verifiera,verifiera och åter verifiera. men nu, snart..snart.. så närmnar jag mig slutet. haha, och då blir det hem, duscha, och sedan bänka sig framför tv:n? Eller nae, kanske lite tidigt, men en myskväll ska jag i alla fall ha, inget inplanerat denna afton, så det blir bara mysmysmys. Så himla skönt, då jag är helt slut i huvudet!

Bjuder på en ybersöt bild jag precis fick på mailen från Hanna, hur gullig?
jag hade gärna haft en liten gris som husdjur, om de inte just var för att de gillade att rulla i lera, grymta, och blir typ tre ggr så stora ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Grisen var sot men du ar sotare. Alskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback