This perfect thing called family

Lite inaktiv igen, jag vet. Men har haft sjukt sköna dagar i huvudstaden med familj och släkt. Vi har ätit supergott, shoppat och smuttat på både skumpa, goda drinkar och givetvis vin. Helgen rundade Elin och jag av med att förpärla hos mig med Helene och Emma för att sedan möta upp finingar på bulls uteservering och sedan dansa loss på moon. Slutsats av helgen blir nog att jag har världens finaste familj,släkt och vänner!

Nu är veckan igång igen, och jag har inlett den med jobb och lite migrän. Haha, det sistnämnda suger. Men nu känner jag mig lite bättre, så imorgon är jag på g igen!

Hoppas ni mår prima!


Trött bild tagen halv fem på "natten" i somras, då min moster matar mig med vindruvor! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback