1 Februari 2011

Den långa tråkiga månaden januari har lidit mot sitt slut, och också tagit slut. poff. Nu inleder vi istället en ny, finare och kortare månad. Februari. Det klingar så mycket bättre i mina öron, än januari.. För jag hoppas innerligt att vi går mot ljusare tider nu, utan SNÖ och att solen ska börja titta fram mer och mer! oh så skönt det skulle vara!

Nog om väder och vind. Igår jobbade jag och sen träffade jag Ebba, vi kilade hem till lyan, hon visade mig hur vissa saker fungerade, och sedan slog vi oss bara ner i soffan och åt massa gott och pratade om allt mellan himmel och jord. himla mys! En sväng till ÖB blev det också innan hon släppte av mig hemma! Ska försöka att träffa damen en sväng idag också, eftersom hon lämnar halmstaden imorgon!

Nä. back to work!


Old pic på E och moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback