My weekend

Måndag igen, och jag är tillbaka på jobbet. Helgen har varit splendid! Fredagen spenderandes hemma hos familjen Hallström med familjen, där bjöds det på sjukt god mat och trevligt sällskap! Lördagen blev det utgång med fina tjejer! Natten avslutade sedan Sandra och jag hemma hos mig med varsin kycklingrulle, njöda,fulla och glada. haha. Söndagen mådde vi inte riktigt lika bra som vi gjort bara några timmar tidigare, men vi tog tag i oss själva och promenarade ner till närmsta café och käkade frukost. Resten av dagen blev riktigt lugn!

Ikväll ska jag hem till familjen och äta gott, det är min fasters sista kväll i swe så vi ska bara mysa!


Hoppas ni har haft en riktigt bra helg!



Bjuder på en kass mobilbild sen i lördags hemma hos Nella, alla lyckades få röda ögon!


Kommentarer
Postat av: sandra.

NÖJDA, FULLA OCH GLADA JAAAAA! i helgen är det på't igen. SNYGG PIC


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback